10/6/14

UNDE

0006054DLUm

Am dus tristețea ta o vară
P-un umăr sau pe celălalt,
Mi-ai dat-o ca pe o povară
Când noaptea sângera cobalt.

Tristețea ta ca macii-amiezii,
Umpleai cu ea un anotimp,
S-o lași pe marginea falezei
S-o șteargă valul, ți-era chin.

I-ai fi purtat mereu de grijă,
N-ai fi putut să faci un pas,
S-o ție cineva  și gata!
Pe veci, pe umeri, ca Atlas.

Am zis, ei, uite o tristețe,
N-o poate duce, am s-o iau
Căci n-o fi pentru-o veșnicie,
Ci cât un vis în care stau.

Și cât o fi să fie visul
O candelă va sta aprinsă
Să îți vegheze paradisul,
Tristețea însă va fi stinsă.

E iarăși toamnă-n calendar,
Privești în față-ncrezător,
Și-un gând de-al meu e lângă tine
Când poposești lâng-un izvor.
13.09.2014





FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...