3/17/20

Să prind cu gândul vreun tramvai

Verbinescu46
Găsit persoana potrivită,
Știe să pună cap la cap
Ce-a fost odată, ce mai este,
Ca ziua să nu intre-n sac.

Aș vrea să-mi scrie un catren,
Apoi să-l vând în piața mare
La vreun florar, Duce de Kent,
Să mă tocmesc pentru o floare.

Apoi să-mi plimb pe străzi hai-hui
Poveștile-nclisate-n plete,
Să prind cu gândul vreun tramvai,
Ce știe unde stai, Poete!

Iar când ajung în fața ta
În loc să-ți spun că nu-ți dau drumul,
Să-ți dau un gând de catifea
Și încă unul și-ncă unul!

Să mă privești și-n ochii mei
În zâmbet să-mi ghicești o floare,
Când cea tocmită pe-un catren
Ne soarbe apa din pahare.

No comments:

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...