3/23/20

Lumini din lumi plecate




Cu pufii unei păpădii
Te-ajung oriunde te-ai găsi
Și totu-i doar dintr-o suflare,
Încep dorințele să-mi zboare:

E primăvară, zic:”Ninsoare!”,
Pe foaie desenez cocoare
Ce-mi zboară ciugulind din soare
Scântei de stele vorbitoare.

În palme mi se-așează toate
Și-mi cresc lumini din lumi plecate
Și-n toate tu mă întâlnești
Când aprind focul cu povești.

Și când încep s-apară Iele,
Solomonari și Cosânzene,
Din mân' ascunsă, serios,
Îmi pui în palme-un ochi sfios

Și-mi spui o taină numai mie:
”De-or fi să treacă ani, și-o mie,
Să vii c-un ochi de păpădie
Orice a fost și-ar fi să vie!”


No comments:

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...