11/20/16

FUCSIA






Zambile în brumar ca o fărâmă de primăvară târzie
Mi te-amintesc cu tot ce-ar fi putut să fie,

Garoafele fucsia răsfirate în vasul cu îngerul la toartă,
Îți caută gândurile adâncite de soartă,

Tu aștepti o minune și o chemare în noapte din partea mea,
Ca și cum aș sufla într-o păpădie și s-ar întâmpla,

Eu îmi stârnesc vîrfurile degetelor să îți scrie un răvaș,
Tu abia aștepti să te caute un poștaș...

Pe o foaie de hârtie am să aștern cu migală, artistic,
Cu tocul câteva rânduri și-un sărut beletristic,

Mai rămâne să tocmesc un porumbel voiajor,
C-un inel să-i prind mesajul de picior,

Așa că deschide-ți degrabă o fereastră în vis
Ca atunci când ajunge la tine să fie deschis...







FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...