5/10/14

ÎNTREABĂ-MĂ DE UNDE-ȚI VINE PRIMĂVARA




Întreabă-mă de unde-ți vine primăvara
Și-am să-ți răspund, de unde cocorii pleacă seara,
Și dacă nu te mulțumește-acest răspuns
Și zborul lor spre tine nu ţi-e de ajuns,

Întreabă-mă de unde-ți vine dorul
Și-am să-ți răspund, de unde înfrunzește sicomorul,
Și dacă nu te mulțumește-acest răspuns
Și primăvara lui nu-ţi este de ajuns,

Întreabă-mă de unde-am apărut p
e drumul tău
Și-am să-ți răspund, de unde ochiul vremii nu e rău,
Și dacă nu te mulțumește-acest răspuns
Și frunza sicomorului nu-ţi este de ajuns,

Întreabă-mă de unde vremea-și ia alt chip
Și-am să-ți răspund, de unde creşte mirt antic,
Și dacă nu te mulțumește-acest răspuns
Și chipul vremii nu-ţi este de ajuns,

Întreabă-mă de unde vine și îmi pleacă gândul
Și-am să-ți răspund, de unde s-a-ntrupat cuvântul,
Și dacă nu te mulțumește-acest răspuns
Și gândul meu nu-ți este de ajuns,

Nu mă-ntreba nimic, doar ține-mi mâna strâns!


FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...