6/26/13

PAVILIONUL CU BUJORI






Ne cunoaştem din răvaşe scrise după miezul nopţii,
Ne-ntâlnim în vise stranii, colindând prin valea sorţii,
Vocea ta se-aude clară când bujorii înfloresc,
Ochii mei ascunşi, din umbră, la fereastra ta zâmbesc.


Va fi fost o întâmplare sau a gândului urzeală

Ca să mi te-arăţi în vise-mpodobite cu beteală?
Nici că ştiu, dar ca-n poveste, tu-mi vorbeşti în visul meu,
Prin răvaşe de-altădată îi răspund dorului tău.


Suntem doi ca o părere, nişte gânduri de iubire,

Al tău glăsuit prin lume, al meu tainică şoptire,
Şi-ntre gânduri, o tăcere ca un fir de busuioc -
Dacă-l pun sub a mea pernă, în dragoste ai noroc...







FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...