2/7/19

ALBASTRUL COBALT ÎL PREFACI ÎN SOARE






Se mișcă timpul și trebuie să-ți spun,
Te-am întâlnit, înseamnă că ești bun,
În cupa inimii nu-i vreun resentiment,
Deși mi-ai spus că n-am nici un talent.

Ai vrut să știi cam cât pot să-ți îndur
Când secerai cu luna primprejur
Și dac-o prind ce știu să fac cu ea,
Când tot argintul ei mă va-mbrăca.

Ce ceață-a fost atunci, îți amintești,
Noi, frunte-n frunte, ne curgeam povești,
Pe malul unui râu cu ape volburoase,
Mi-erai în vis și-n dimineți frumoase.

Apoi, în miezul unei nopți de smoală,
De parcă murgu-ți lasă-n urmă boală,
Vii după mine, mânat de uri păgâne,
Te văd, dar nu mi-e frică de cărbune.

Și-atunci mă iei altfel, cu binișorul,
Cum lampa sufletului simte dorul,
Deaupră-mi ca pe-un nor îmbujorat,
Am fost cu tine, dar asta ți-a scăpat!

Acum ești tot în cerul nopții mele
Scăpat din locul ăla de strânsoare,
Doar te privesc și din a ta culoare
Albastrul cobalt  îl prefaci în soare.

Se mișcă timpul și trebuie să-ți spun,
Te-am întâlnit, înseamnă că ești bun,
În cupa inimii de ai vreun sentiment
De vină-i poate doar al meu talent.




FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...