11/27/15

ÎNȚELESURI



Orișicare suflet mi-e o altă oglindă,
Să nu uit să măsor stejarul din ghindă
Și-n răcoarea frunzișului să aud înțelesuri,
Pe jumătate aievea, pe jumătate eresuri.

Orișicare privire mi-e o altă balanță,
Să nu uit că omul se măsoară în hanță
Și-n asprimea căutăturii să-ntrevăd cântărirea,
Nici pe sfert cum e sufletul, peste măsură ochirea.

Orișicare atingere mi-e o altă pecete,
Să nu uit de pățania cu nuca-n perete
Și-n a ei nimereală să îmi caut simțirea -
Strămutată credința, îngrădită iubirea.

Orișicare durere mi-e un alt altoi,
Să îmi țin drumul când privesc înapoi
Și-n uitare să nu îmi arunc suferința,
Pe de-a-ntregul iertarea și recunoștința.



FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...