8/29/14

SĂ AI CURAJ CÂND FACI CEVA



Aud o voce care-mi spune
Să am curaj când fac ceva,
Ca un profesor ce mă-ntoarce
În banca aia-n clasa mea.

Să am curaj e o lucrare
Ce am deprins-o cu râvnire,
Când n-ai, îngenunchezi pe lauri,
De-l ai, să vezi împotrivire!

Că d’aia greu e să dai sfat-
Să ai curaj când faci ceva,
S-arați că ai sau să-l ascunzi?
Azi bine-ar fi dac-ai tăcea…

Vei avea liniște cu carul
Și nimeni nu s-o supăra,
Vei plânge la masa tăcerii,
Când ignoranța va trona!

Să ai curaj, care-i folosul,
Dacă măsura nu-i în bine,
Dacă cuvântul îl stâlcești
Și limba o faci de rușine?

Mai este loc de îndreptare,
Să ai curaj când faci ceva,
La școala vieții joacă-ți visul,
Ca în copilăria ta!

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...