8/28/14

GÂNDIM ÎN DOI COPILĂRII







Și m-am dat iarăși peste cap
Și m-am schimbat ca o părere -
Purtând pe umeri gândul tău
Ușor, trezit din mângâiere...

Te văd aievea că-mi zâmbești,
Iar când te-ncearcă îndoiala
Dispari din dimineața mea
Ca și cum noaptea-ți ține calea.

Ne înțelegem din priviri,
În buzunare-avem cuvinte,
Gândim în doi copilării
Și ne-ntâlnim pe după clipe

Jucându-ne printre idei,
Pavilioane-ndepărtate,
Te simt, te-apropii, te retragi
Și Minulescu e pe-aproape,

Întins pe-araba lui sofa,
Cu legăturile de chei,
Șoptindu-ți să îmi spui ceva
Și să te uiți în ochii mei,

Tu-i faci cu ochiul ștrengărește
Căci știi că ai să faci și-așa,
Dar ca să-mi dai un vis cu soare
Franchezi scrisoarea cu o stea!




FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...