9/21/18

CHIT



Astă seară avem răbdare la capac,
În loc de bere luăm de coarne un țap,
Apoi tragem ceasul din perete de limbă
Și, în fine, ne uităm în oglindă.

Zău că ni s-a suit timpul la cap,
Tot spațiul l-am înghesuit în dulap
Și-am uitat să îmi iau din buzunar
Biletul de la tine cu”dar”...

Îmi zici că mă poți iubi tăinuit,
Dar să-ți dau inima mea, să fim chit,
Să împărțim răbdările la capac
Și toate anotimpurile într-un cerdac.

Acum că toamna s-a dat peste cap
Cu dâre ruginite în câte-un copac,
Iar ploile și-au zângănit armurile de metal,
Arată-te ca să mergem la bal.

Vom merge cu mască și fără mască,
O să purtăm pe rând un coif și o cască,
Sufletele se vor înlănțui strâns
Și-ntre noi nu va fi nici un plâns.


18.09.2018

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...