7/8/18

FAGURE





La o margine de apă stau privind la o albină
Cum își soarbe dintr-o floare dulcele dintr-o stamină,
Mi  te-nchipui că te-apropii, repede, ca la un semn,
Și-ți zâmbesc cumva doar ție de pe banca mea de lemn.

De-ai veni de nu știu unde, ochii minții au să știe
Și-om vorbi când apa curge înapoi în veșnicie -
Noi  ce-n-viața astaievea n-am avut când să vorbim -
Despre capetele lumii, despre unde-am vrea să fim,

Despre nori și despre ploaie, despre lacrimi și iubire,
De puterea așteptării-ncoronată cu uimire
Când te-ajunge dintr-o dată timpul unei împliniri,
Până-n seară tot nu umplem cărțile cu amintiri.

Am să vin și altădată și-am să-mi calc peste tăcere,
Cu o traistă de cuvinte dulci ca fagurii de miere,
De-ai să mă întrebi cumva unde mi-am păstrat dosite
Visele de catifea, ochii tăi și trei pepite.





FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...