1/17/18

CÂND TIMPUL CURGE-ADÂNC ÎN VREME






Motto: Şi nemurirea e atinsă.

Şi dac-am fost ca două flăcări, şi dac-un foc am mistuit,
Când vremea s-a pitit de timp şi visul iar ne-a întâlnit,
A fost ca-n judecata minţii cu inima să dăm măsura
Păstrată în priviri sfioasă, ca sub zăpezi semănătura.

Când vălul se ridică-n vis pentru a nu ştiu câta oară
Ne troienesc de nicăieri ninsori cu flori de primăvară
Şi-ajungem unul lângă altul şi-avem atât de povestit
Că nu simţim că timpul zboară şi vremea parc-a aţipit.
Şi dac-a fost şi e iubire, şi dacă-n patimi nu e-nvinsă,
Când timpul curge-adânc în vreme şi nemurirea e atinsă,
Vom fi o unică lumină, ce s-a aprins dintr-o scânteie
Ce-a strălucit în miezul nopţii, când amândoi eram idee.

Un strop de alb pe straiu-ţi negru, din care s-a prelins un fir,
Un zâmbet şi-o înseninare, pecetluite cu un mir,
În visul meu, la colonade, privindu-mă din toţi pe mine,
Oglinda ta de când e lumea-n pătrata mea închipuire.








FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...