4/26/14

PURTĂM ÎN OCHI RĂSĂRITUL








Mintea mea te-a căutat
Printre numere și stele,
Te-am găsit atunci, demult,
Pe calea inimii mele.

Vorba ta n-am înțeles-o
Decât după ce-ai plecat,
Nu știam că mă chemasei
În albastrul tău înalt.

Doar mă pomenisem sus
De îngeri călăuzită,
Ți-am dat floarea-de-lumină
Și-am privit în gol uimită.

Am venit în calea ta,
Ochii ni s-au întâlnit,
De-astă dată mintea ta
Amintiri nu a găsit.

Am pus vorbe între noi,
Iar apoi am pus tăcere,
Gândurile ne adună
Pe cărări deschise-n stele.

Din cuvinte în cuvinte
Calea ta am căutat-o,
De găsit, te întâlneam
Unde vorba mi-am lăsat-o.

Mintea, inima și ochii
Ne duc în același loc,
Unde ai lăsat ascunsă
O dorință c-un soroc.

Este ca o încercare
S-ajung la inima ta,
Dacă înțeleg ce semne
Ai pus înaintea mea.

Avem o dragoste veche
Pusă-n inimi care ard,
Purtăm în ochi răsăritul,
Iar în palme flori de jad.






FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...