3/8/14

O SÂMBĂTĂ C-UN RUBIN







Totul pare-un joc și nu e,
Erudiții își bat capul,
Să stai scai dup-un bărbat
Sau să-i  cazi cu tronc la altul?
Mare judecată, adâncă,
Cât cu mintea nu cuprinzi,
Dragostea o fi ispită
Sau un dar pe care-l prinzi?


Sau o fi de când e lumea
Și noi doi ne-am mai iubit?
Iar în lumea ta albastră
M-ai chemat și te-am găsit?
Îmi pare că știi răspunsul,
Ba-mi pare că nu mă vezi,
Cum să fac să crezi în mine,
Cum să fac când nu mă crezi?


În cuvinte de-aș sculpta
Dragostea mea pentru tine,
Undeva un șoim regal
Va scăpa din plisc rubine...
Tu, adună-le pe toate
Și privește-le-n lumină -
Dacă dragoste va fi,
În palme ai o inimă...




FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...