3/27/11

CUANTE


CLIPA-DRUM
Am venit.
N-ai să găseşti urmele paşilor mei.
Am venit repede ca gândul. Într-o clipită.
Dacă timpul ar fi ca o grindă, ar fi crestat de clipele mele.


CLIPA NOASTRĂ
Ne-am întâlnit în clipa ta, în care m-ai chemat, pe seară, sub raza unui pui de stea. S-au întâlnit gândurile noastre, împletindu-se în ceţuri verzi şi albastre.


CLIPA DIN AFARA TIMPULUI
Clipa noastră este ca peruzeaua, cuprinzându-ne pe amândoi, născându-se dintr-un gând verde îmbrăţişat de un gând albastru. Peruzeaua este piatra fericirii. Fericirea noastră am turnat-o în matriţa clipei. Hai, vino iar, să ne întâlnim în clipa asta din afara timpului!


CLIPA CU ARIPI
Caut urma gândului tău lăsată într-o clipă scoasă în afara timpului.E acolo, amprentând locul cu efluvii de crini.
Albi, ca lebedele static aşezate pe un ochi de cer.
Roşii, ca sângele luminat de Uriel.
Galbeni, ca o muzică solară.
Sufletul meu poartă urma clipei. Azi, o pereche de aripi, mâine, două, multiplicate cu fiecare răsărit, din aceeaşi clipă fără timp.


CLIPA DE AŞTEPTARE
Clipa de aşteptare este ca o privighetoare care-şi trage sufletul pe o ramur
ă proaspăt înfrunzită, anticipând zborul cuantic spre rădăcinile luminii.


CLIPA-NOR
Am dansat în clipa noastră, aveai crin la butonieră, la tâmple argint din stele, luna prinsă-n lavalieră.
Am dansat pe nori.


CLIPA DE IUBIRE
Te-am văzut chemând primăvara în clipa-peruzea.
Am văzut primăvara înflorind în ochii tăi.
I-am văzut plini de iubire.
martie 2010

No comments:

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...