7/19/18

ÎN CEAȘCĂ A MAI RĂMAS UN STROP DE CAFEA



Gândul de dimineață mi s-a trezit în zori cu dumneata,
Ca și cum ai fi stat cu mine și-am fi savurat o cafea
Și am fi răsfoit o grămadă de reviste salvate de vreun anticar,
Un almanah, un album de fotografii și-un abecedar.

Sorbind încet din cafea, mi-a zăbovit mintea pe undeva –
Labirint, lan de maci și-o albăstrea, evrica, Kamadeva!
Ca și cum aș fi  deznodat un gând legat de alt gând legat,
Din hățiș a ieșit ideea vânată, cu ochi de agat.

Ne-am privit ochi în ochi, fără teamă, cu jind,
Cu săgeata am ochit un punct să-l aprind,
Și-n noapte o să strălucească steaua care nu se vedea,
În ceașcă a mai rămas un strop de cafea…




FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...