5/8/19

CARON NE PRIVEȘTE ȘI NE DĂ-NAPOI





Azi, o revedere la obiecte pierdute,
Cică-n Apa Sâmbetei s-au pierdut prea multe,
La ponton ne-așteaptă plin de importanță
Caron cel Bătrân, fără de vacanță.

Cerberul ne latră asmuțit din barcă,
Hai să ne salvăm pe a noastră arcă
Și din întuneric înapoi să luăm
Ce ni se cuvine, răul să-l uităm.

Cine suntem știi și mi-ai povestit,
Nici eu nu-s străină, știu de ce-ai venit,
Ne-am citit în ochi ce-am adus cu noi
Caron ne privește și ne dă-napoi…

Timpul fără timp, ploaia fără ploaie,
Dorul fără dor, flacăra-n văpaie,
Zâmbetul cu soare, luna dintr-un vis,
Versul pentru scripcă să se lase scris.

Vino mai aproape cu toc și cerneală,
Hai să batem palma pentr-o învoială,
Ca la ce-am găsit și a fost pierdut
Să-i punem lumină dacă a durut.


23.10.2018





No comments:

FĂRĂ DISCUȚII

  -Ne trebuie un profesor la Școala de Arte. -Directore, sunt avu ț i în vedere  ș i ăia care  ș tiu carte? -Ah, pe dumneata te cunosc, ai t...